Thursday

Mari lihat dan berikan pandangan

Assalamualaikum...
seperti dalam tajuk pembelajaran kita dahulu, ingin saya lihat apakah hujah atau pandangan kalian berkenaan video yang diletakkan ini..


dan bagaimana pula dengan kenyataan di dalam video ini...



dan lagi.....



kemudian ini yang terakhir....


2 comments:

  1. Assalammualaikum ustazah.. Saya pun x faham dengan ustaz ni..
    Dia ni salah seorang anak murid yang belajaq mengaji & tafsir Al-Quran dengan pak cik sya.. Tapi cara fahaman diorang saya tak faham.. Ustaz fathul bahri,ustaz mohd rizal. Tapi paling kuat tengok ustaz mohd rizal ni la.. Ajaran yang dia bawak tu seolah-olah wahabi. Mana yg bukan dari Nabi Muhammad S.A.W mereka tolak mentah2. Tapi apa pun sy as teman sepermainan dia dlu mengharapkan yg terbaik utk dia. Sebab kebanyakan yg dia ceramah tu hujah dia nacam dia x berpandukan Al-Quran dan Hadith.. Dia pakai sebat ja tanpa dalil yg kukuh untuk mengharamkan sesuatu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumussalam...emmm mmg wahabi pun tu...xpela, yg penting kita kena ada ilmu agama yg mantap juga...paling tak, apa2 yg jadi kita tahu mana betul mana salah...kita x ada la ikut membuta tuli...inilah dunia akhir zaman...sama2 doakan mereka semoga diberi taufik dan hidayah Allah...insya Allah...wallahu a'lam

      Delete